1 jag mår inte bäst.. 2 nu laddas photoshop ner....

...på minm nya dator! yes thats nice, men det är inte riktigt lika nice att må lite dåligt. Eller jag har bara huvudverk. Och jag skulle igentligen till grönan idag med Ronja, men då kankse det inte är det bästa.. Så jag ska ta det lite lugnt idag. Kolla på film och så. Jaja först ska jag ladda på lite bilder från igår och lite som jag tog imorse.



jag och Julia p morgonen första dagen innan skolan!


öhm jaa om det var svårt då ? :D haha


mumms!


vi satte oss och åt våra jordgubbar med choklad utomhus! Sen kom Sara vid 10 fast hon drog vid kvart över typ. Då gick vi in och satte oss lite vid datorn. Sen vad halv 11 cyklade jag hem.


det har regnat inatt.

Puss och kram skummbanan ♥
jag skulle bli glad för en liten kommentar :)

Kommentarer
Postat av: elina

sv: sorry att jag lånade dem igen utan att fråga, men jag hade jeanskris & blabla.. då får dem på måndag om det är okej? :) <333



fina/mysiga bilder föresten!

2009-08-22 @ 15:32:33
URL: http://eelinas.blogg.se/
Postat av: elina

sv: vad bra, jo? vi skulle ju vara med varandra då innan friidrotten väl? (; <333

2009-08-22 @ 16:16:57
URL: http://eelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0