Bara 3 dagar kvar!

Hejhej allehopa i förgår var jag med bästavän på ung08! vi prövade på lite olika saker och sen drog vi hem! Vi han inte vara hemma så länge förns vi drog till stan igen och träffade Elina, Felicia T, Filippa, Alexandra Och maja H! Vi skulle på the voice! Men först åt vi på donken sen drog Elina och Filippa till grönan, Dom gick in och tänkte åka något men det vbar sån kö så tt dom åkte tbx, men det var ju så mycketfolk där så att Jag Julia och Felicia hittade aldrig dom. Så att vi träffade dom efter. Det var skit kul vi stog typ 4 pers från att vara längst fram! yeeah fast det var så många ****** som skulle börja bråka så att vi stälde oss lite längre bak! Men då hamnade vi vid några cpn som skulle kaxa och då ställde vi oss en bit ifrån! då stog vi kvar där och var där i ett tag men sen var vi tvugna att gå på toa. Då drar vi till donken! men det var sån kö så vi gick tbx och mötte Elina och Filippa! Då berättar dom att det var tårgas som hade sputats ut över publiken :o och att dom hade fått lite på sig! Hjälp! Och att folk hade blivit ner trampad. Jaja sen satte Jag och julia oss på donmken och väntade till typ 1 sen kom pappa då åkte vi hem! Och igår var Elina med oss.  Då var vi hemms hos mig!

hah det blir lite konstigt.

update: 18/8 10:35:00

bild från dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0