Felicia M!



Namn: Felicia m
födelsedag: 29 jan 1996
Intressen: Fotografera, dansa vara med mina vänner m.m!

Jag är:
En tjej som är väldigt pratglad, inte blyg och tycker om gemenskap!
På min fritid så brukar jag vara med vänner eller fota.
Jag tycker mest om att fota djur och natur, blommor och människor är också favoriter!
Jag har nu en olympus e-420. Jag har döppt honom rill Ragnar!

Min blogg:
Här i min blogg skriver jag om allt jag gör nästan.
Skoldagar, vänner, familj, minnen m.m..
I min blogg kommer det finnas många bilder och jag kommer updatera ofta.
Jag kommer sprida det mästa av mig med er. 
Jag hoppas ni kommer tycka det är kul att läsa och kolla på mina bider.
Kommentarer vill jag gärna ha.
Utan kommentarer kan jag inte ändra om ni tycker något ser konstigt ut eller vill ha mer av?
om du på din blogg har en tävling, bara säg till för då är jag på!

designhjälp? Frågor?
så kan du kontakta mig på
[email protected]
tack för att du ängnade dig tid att läsa!


Kommentarer
Postat av: FELICIA

vilken stilmall har du? :) <333

2009-08-11 @ 23:00:46
URL: http://tengmof.blogg.se/
Postat av: filippa

fin bild :D

2009-08-12 @ 13:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0