Fredag och blå himmel.

Hejsan! himmlen är blå men det är kalt. usch. Jag jobbar idag också.. sista dagen! puuhh det ska bli skönt att få söva ut ^^ Igentligen skulle jag vart på ung08 idag men det blir imorgon ist, så att imorgon ska vi in till stan jag julia och alexndra, sen ska vi till voice, sen sover nog julia hos mig.
Och juste igår var jag inne i stan med Julia, för att jag skulle fota till pappas hemsida :D Yeeah mina bilder får komma ut på internet! ja inte bara på min blogg !? yeeah. När vi åkte hem från stan så gjorde vi mat och sen kollade vi på tv, haha efter ett tag sa jag en sak...... hah då blev det krig både fot krig vatten krig och äppel krig! hehe vi är som vi är, Men en sak som är klar att jag kommer aldrig glömma den dagen med min bästis. Vi hade skit kul! sen vid 10 drog julia då hade vi lugnat ner oss lite, ätit middag och kollat på kim pose... (hehe vet inte hur det stavas) och på csi miami. nice sen gjorde jag mig klar kollade på tv och messade! puss ha det bra all! ska ska jobba nu och känna pengar vetni ;)


Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hej din blogg är otroligt bra och bra skriven så därför undrar jag om du skulle kunna skriva några ord om min blogg till mig. Jag skulle bli glad. Om du ser detta som reklam ber jag om ursäkt för det är verkligen inte meningen. Jag vill bara tipsa lite om min blogg som är en fotoblogg med som även innehåller intressanta inlägg om mina tankar och så. Så kika gärna in på min blogg och säg lite vad du tycker. För jag vet att det finns "mindre" bloggar som är värda mer besökare än vad det har i dag!:)

Så ha en bra dag

Och tack i förhand

KRAM

2009-08-14 @ 11:07:47
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0