FULL PROPPAD DAG!

Hejssvejs! Idag har min första dag som elev i viksjöskolan gått. Det började med att jag och julia gick till viksöskolan. Vi hade bara typ uprop och vi fick se vårt schema också! det var ju bäääst! Höhö vi slutade vid 11 då gick jag och julia hem till mig och gjorde pytt i panna! Sen cyklade vi till barkarby för att julia skulle hämta hemma nyckel på hennes mammas jobb. Hon fick också pengar så att vi kunde köpa uggs! Lika bra att vara i tid med att köpa vinter skor! åhh jag vill ha vinter nu.. Jag längtar till att få köpa vinter saker och klå på sig en massa saker och känna att man vill vinter shoppa ^^ det skulle vara härligt! Anyway, Sen cyklade vi hem och då bakade vi kladdmuffins men det blev mera stenmuffins! höhö dom var ju gur hårda som helst. Jaja jag gick vid 3 för att jag skulle på samtal i skolan för att man är ny i viksjö.. Det gick fort så att jag ringde julia. honm kom till mig sen åkte vi till stan för att köpa uggsen (falska men riktiga kostar ju massor)
sen så åt vi på donken och sen åkte vi hem var hos julia en stund. sen gick jag hem packade ihop mina saker, för att inatt ska jag sova hos min bästavän! nu sitter vi här hos julia med våra datorer. och kollade på kvarteret skattan! hah det är suuuper kul! puss puss

P.S det kommer bild sen :D

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hon har ingen blogg :)

2009-08-20 @ 22:38:56
URL: http://aaalx.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0