JA HAN HÖL MED, 29 JANUARI ÄR JU BÄST !

Hejsan alla! ska snart stänga av datorn och kolla på scary movie 4! yeeah men jag ska berätta lite först! idag var jag med Julia efter skolan vi åkte först till henne och sen till mig för att bada. Vi var där ett tag och hade det nice men sen så kom pappi och hämtade oss så vi åkte och åt lite lätt på donken och sen hem till mig jag byte om och sen till julia då bytte hon om. Då tog vi cykeln ner till Vallen där vi skulle träffa Markus och Danne! Men dom var även med Casper så att.. Men han var kul ändå! vid 9 nån gång drog alla hem så att vi följde dom en bit sen drog vi  Men en sak som är såå coolt att Danne fyller år samma dag osm jag!! Hur coolt är inte det ?  Haha jag har alltid velat träffa någon som heter som jag eller som har samma födelsedag som jag! och nu har jag det  YEEAH! Jaja nu ska jag kolla på film med min bror!
puuuss å heeejj

bilden som jag tog idag med julias kamera!


ojdå den blev lite liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0