KLADDMUFFINS BLEV DET!

Hejsan! Nu sitter jag vid min nya dator !!!!! yeeah den funkar alldeles utmärkt!
Idag har jag vart med ronja. Vi träffades vid typ 12 och sen var vi vid ica och vallen! klockan tre kom pappi för att vi skulle åka och köpa min dator. Hihi det gick fort! så att vid 20 över 3 hade jag en helt egen dator! jippi.
Sen så körde pappi oss till mamma för att viskulle baka kladdkaka! men vi gjorde kladdmuffins! lika gott.
(hihi nu fick jag min mus också)
Vi gjorde dom fina med grädde och hallon. Mumms mumms sen åt vi dom och sen var vi bara lite, sen blev klockan 6 då tog vi bussen för att båda skulle hem och äta. sen när jag kom hem började jag att ladda på bilder på en sån fär sak så att jag akn få över bilderna på min dator nu. Sen åt jag och sen satte jag och pappa mig och fixade inställningarna på min NYA EGNA DATOR !






puss å hej


Kommentarer
Postat av: Viktoria Nordenberg

Hej!



Bloggade just om ett bra schampo som nog skulle passa dig.



http://viktorianordenberg.blogg.se/2009/august/budget-tips.html#comment



Annars får du gärna svara på frågan i inlägget.



Kram!

2009-08-19 @ 17:49:13
Postat av: Viktoria Nordenberg

Hej!



Bloggade just om ett bra schampo som nog skulle passa dig.



http://viktorianordenberg.blogg.se/2009/august/budget-tips.html#comment



Annars får du gärna svara på frågan i inlägget.



Kram!

2009-08-19 @ 17:49:24
Postat av: Viktoria Nordenberg

Hej!



Bloggade just om ett bra schampo som nog skulle passa dig.



http://viktorianordenberg.blogg.se/2009/august/budget-tips.html#comment



Annars får du gärna svara på frågan i inlägget.



Kram!

2009-08-19 @ 17:49:25
Postat av: s

saknar du inte fotbollen?

2009-08-19 @ 19:43:28
Postat av: anna

åhh vilka fina jeans, var har du köpt dom???

snälla svara.

2009-10-21 @ 18:32:28
Postat av: malin

Åh, vad jag älskar dom jeansen :D vart har du köpt dom? pöss!

2009-12-14 @ 20:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0