TÄVLING HOS BRILLIATABECCA.BLOGG.SE

Hejsan allesammans kollade runt på lote olika bloggar och  hittade en tävling! nicenice tänkte delta med den här bilden!


(klicka på bilden)  modell - Elin W
                                   foto - jag!

tävlingen är hos rebbeca som ni vet och hon tävlar med tvspelsweb..
här har ni länken till tvspelsweb.se http://www.tvspelsweb.se/kamerafilter-rengoring-skylightfilter-c-83_101_111.html.
jag var ju med i hennes förra tävling och då gick det inte lika bra.. Hoppas det går bättre nu. Tänkte skriva varför jag valde den här bilden, Igentliggen så är inte bilden så sp, men jag gillar den. den är ju bara helt vanlig hon är ju inte bered på att jag tar bilden, den är natulig! Jag vet inte varför jag gillar den så mycket. Bara en härlig bild på henne.

rööösta på mig om jag går vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0