YEEAH NU SER MITT HÅR LITE BÄTTRE UT I ALLA FALL !

Hejsan alla läsare! Idag har jag vart med Sara, Alexandra s och Felica v. Vi var hos mig typ hela förmiddagen sen åkte sara och köpte skor Då var vi hos Felicia så länge sen drog vi till sara och sen var vi bara lte, vi gjorde inte så mycket för äns jag och sara åkte till ica och köpte hår färg  och Så köpte vi glass, mumms! Sen cyklade vi till Allie igen då hade hon ätit sen kom fille då åkte vi till ica igen för att Sara skulle köpa matsäck till imorgon i skolan.. Det är värsta udda saken i skolan imorgon... Jaja det överlever jag. Sen åkte jag hem och åt en snbbis sen tbx till Sara då färgade Allie sin ut växt och jag gjorde bara en mörkare nyans! Sen vid 9 så skulle alla hem, trååk, men nu sitter jag här och vill göra någon photoshop redigering ? ska jag göra något kul eller ? Puss och kram hörs imorgon!


hehe jag och sara tycker om att vara "snygga"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0