FRIDAY - sofia och barnpassning

Hello :) skolan idag som vanligt, hade sovmorgon till 9 och sedan slutade halv 12 efter lucia tåget, fint fint! Då drig jag till Sofia och sen tog vi bussen till jakan. Vi skulle ha köpt ett par byxor, men dom fanns inte i rätt storlek -.- så är det när man är liten.. Så att jag köpte inte. Det blev ist ett halsband med ett F på! Vi spelade wii och sendan åkte sofia hem och jag hämtade Emil på dagis.. Jag hade lovat att vara barnvakt åt honom idag. Boooring! Men vi kollade på tv och lite sånt, gick även till pizzerian och köpte mat. Mummsigt ^^ Och jag fick skjuts tillbaka till papi vid 10 tiden ungeför, och kollade klart på idol, Erik vann... Jag tyckte calle var mycket bättre, men men sånt är livet ;) Nu ska jag digga musiken och spela spel, bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0