GRATTIS MIN LILLA FLICKA!

HELLU! 
idag fyller Josefin Skoghag Söderberg 13 år. Grattis så mycket till dig <3

Och idag har jag vart med Sofia och Jossan för mestadels, vi har haft kul kul :) Senare skulle Jossan hem och äta födelsedagsmiddag, så drog jag och Sofia till tippen och mötte Bassi och Oliver. det är värsta backen där, dom åkte lite "pulka" och jag å sofia satt uppe på berget. Helt plötsligt drog dom. dom åkte ner och drog där ifrån, man ba, jahapp :s Well well jag tog bussen vid 8 och åkte hem å packade klart det sista. för att imorgn åker jag till åre... Hade gärna stannat hemma.! Men men det får väl bli bra, Nu ska jag chatta och lyssna på musik, byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0