home SWEET home!

Tjabadabaduue ;) Kom nyss hem från julbord och från pernilla. Vid klockan 6 åkte jag m familj iväg på restaurang för att äta julbord -.- Som vanligt lika långtråkigt, men men.. Efter det åkte jag till pernilla och där var även sofia. När jag kom dit såg jag inet vem fan det var som satt i stolen, haha men det var för att sofia hade färgat håret blont! Det var nice, asså först såg det orange ut men sedan när man kollade en stund så blev det blont. Sedan gick vi ut, tog lite kort och lekte i snön ^^. Well well sedan vid halv 11 drog sofia hem. Då gick jag och Perrnie hem till henne, "ritade" lite , höhö sedan kl 11 gick min buss , och nu är jag hemma. Nice ska sätta på en film nu tror jag. Och vet ni, det var svinkalt ute... tjingeling ;p

ser ni bilden till höger, det ser ju as konstigt ut. Det ser ut som om jag har blå jacka med päls, och typ röda armar, man ser inte ens pernilla, haha för att jag ramlade på henne, men ändå. Ser ni så cp det ser ut ?


 
haha jag och p "ritade"


Kommentarer
Postat av: N I C O L I N A - F O T O B L O G G

SV: Lägga till varandra på bloglovin? :]

2009-12-21 @ 11:58:12
URL: http://nicolinajovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0