PEPPARKAKOR OCH LUSSEBULLAR - mumms!

  
Bilderna är från när vi bakade pepparkakor

Och nu äter jag de bara, mumms! Hur som helst så har dagen vart lååång, vi slutade halv 4 men hade bara 3 lektioner. Våran eng och sv lärar var sjuk så att de blev inställda. Men då gick jag Jossan och Sofia hem till henne i 2 tim kollade på "american pie" och åt billys panpazza. Vi har självklart också blivit mulade idag, Hahah asså det hör till på vintern att man har snökrig :p det tycker jag iaf!
Haha jag och sofia var två jävla snögubbar.
och vi var iskalla tänkte att vi skulle få gå in, men då så går brandalarmet! Så att då var det bara ut igen och bli ännu mera mulad.. Well well jag missade min första buss så att jag gick ut med Josefin och hennes vovve :) Och det var iskalt. Men nu sitter jag här och lyssnar på musik, väntar och åter gott! Hörs :)  


Kommentarer
Postat av: A L E X A N D R A - fotoblogg.

varför längtar casper-mular-gubben inte till jul ?:O

2009-12-16 @ 19:10:41
URL: http://allysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0