Snöbollskrig - älskar snö!

Hallå alla läsare, när jag vaknade imorse var jag trött som fan, men jag blev fett happy när jag såg att det låg jätte mycket snö på marken! Och när jag kom till skolan fick jag reda på att en buss hade åkt och krockat, tydligen var chauffören medvetslös :/ det kom ambulans helikopter och skit.. Men hur som helst så var det snöbollskrig idag med Jossan, Sofia, Johnny och Casper, jag var genomblöt kan man väl säga. Men ändå så jävla kul :D. Jag hade bestämt mig flör att putta ner Casper och och mula han och allt! Haha jag trodde jag skulle misslyckas, men Precis innan hans nuss kommer puttar jag ner honom i buskarna! Haha fan vad kul, fast då blev jag så klart ner puttad också.. Sedan efter allt kul så åkte jag hem till pappa la ihop lite grejer och åkte till mamma. Ni får ha det så bra så hörs vi :)

+ att jag välte ner julgranen på träffen ^^ haha klant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0