FIVE, FÜNF, CINCO, CINQ, FEM!


  • Min kamera, data och tv!
  • Vintern är en av de bästa årstiderna, förutom allt slask. men om det kommer fin snö så är det såå himla mysigt och härligt!
  • Jag tycker även om att trixa och fixa. Att få bli klar med saker fort, låt oss säga att jag får en sv-uppgift som man ska bli klar med på lektionen, så vill jag komma vidare i saken!
  • Älskar ljus, typ på en kväll hemma, så måste man ha tända ljus. Då är det toppen
  • Och sist men inte minnst, så gillar jag att jag oftast alltid är glad. Tänk om man skulle vara nere hela tiden.. hur skulle det vara -.-

  • Jag tycker det är tråkigt med klotter och sån skit, typ sabotsge mot busskurer m.m Kan man inte sabba något som inte "tillhör" allmäneheten..
  • Ifall folk skryter, om saker man fått eller liknande, då blir jag seriöst sur!
  • När det blir pinsamt tyst. Oftast om det blir så har man inte så mycket gemensamt med kompisen, synd!
  • Om man bråkar med någon..
  • LIER, LIER AND MORE LIER



  • När jag var liten var jag blond, men nu är jag brunett!
  • Jag äter inte tomatsoppa, då kommer det tbx samma väg som det kom in..
  • Jag är allment stressad, om min dag börjar med stress, blir det stress helle dagen, Det är som det saken lite högre upp. Att jag vill bli klar med saker fort = stressig felicia..
  • tycker om barnprogram^^
  • Jag lärde mig åka skidor som 2 åring! och nu åker jag snowboard (y)
varsågoda mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0