HMM, VAD VAR DET?! 66 DAGAR KVAR TILL....

.. Min födelsedag, Wiie! Då blir jag 14 år gammal^^ fan vad NICE! Hihi.
Tänkte iallafall skria vad jag gjort idag, Det är inte så mycket. Jag och sofia stanade ett tag i skolan efter att vi slutat. Vi satte oss vid jesper en stund, Sen kom Alexandra Å! Pratade, sen drog Jesper och Alexandra Å. Då kom Casper, Han satte sig vid oss, snackade lite skrattade! Tiden gick och jag märkte helt plötsligt att jag har missat bussen -.- Men det gjorde inte mig så mycket, tog nästa. Då började jag plugga på en gång när jag kom hem! Klar med det nu, (Y)  Så att nu så har "ullared" börjat ska kolla,
P.S jag var där när dom spelade in, tänk om jag är med på tv ? vem vet ;)
TJADÅ!


Kommentarer
Postat av: wedad

hallojsan!

Vilka roliga bilder! och vilken fin blogg. gillar din header:D



kram<3

2009-11-24 @ 21:15:47
URL: http://wedadsplace.blogg.se/
Postat av: Emelie <3

Gratttiis I Förskott Älskling <33

hoppas du får den bästa dagen av alla, det är du mest värd!

jag älskar dig mer än allt!(L)

2009-11-27 @ 08:52:55
URL: http://eemmli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0