LÖRDAGSKVÄLL MED SARA OCH ALEXANDRA!

Hejsan svejsan, Ikväll och i eftermiddas var jag med sara och alexandra! När vi skulle äta, så kom Amanda och hennes pappa till oss, TREVLIGT! Sen gick jag och Amanda ner mot ica mötte sara på vägen, tänkte hinna till ica innan dom stängde men det hann vi inte -.-... Sen gick jag och sara till allie, Hon har ju köpt ett objektiv idag, vilken lyxx^^. Vi gick till handlarn och köpte lite gott. Sen gick vi till mig och fotade lite, kollade sen på film. Ensam hemma, jag skulle kollat på den i förrigår, men jag somnade efter 10 min ^^ Hur som helst så är det en aas skön film, rekomenderas. Men nu så sitter jag och har precis kollat på beck, Och nu sitter jag här med datan i knäe'et. Puss puss

Går det något bra på tv ikväll ? eller tips om någon bra film ? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0