M T O T F L S

Jaapp, en ny vecka och skola, plugg, tidiga mornar träning m.m! Idag var det skola som vanligt *suck* Sov morgon men försov mig^^ hehe men jag kom bara typ en halv minut sent, Hur som heslt så gick dagen fort! Så att nu ska jag göra min hausofgaben, tyska prov imorgon.. kan behöva plugga mycket, efter som att jag fick reda på det i fredags och glömde ta hem dom under helgen.. Men sen ska jag vara med Elina. Fats det blir ingen träning för jag har ont i halsen :/ That's bad! Bye bye onska mig lycka till med läxorna! Och juste, TACK för många besökare igår ^^
                                                                                  klick klick klick klick klicka där


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Taack:)

Idag har det vart skola, annars slappat ^^ själv?

2009-11-09 @ 18:10:30
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0