OCH SÅ SPRACK...

..BALONGEN ^^ tjabababab! Har sovit över med pernilla och elina idag! kul, vi var i jakan igår och  willys m.m. Haha vi var på lindex och prövade kläder, haha medans jag står och försöker få på mig kläningen (haha vi prövade på skoj) så springer pernilla in i omklädningsrummet och smäller upp dörren i mitt ansikte, HAHAH det blev precis som på film, när man får något i huvudet, Så jävla klockrena! Sen på kvällen är vi ute och busar lite, så möter vi malin och hennes kusin (tror jag) och hennes vovvar, så har vi sånna små svärd, och då söger jag malin fick ju balonger, men hennes vovvar kunnde väl få svärd, hahahah också så jävla klockren, hon heter ju svärd! Haha kul kul, hur som helst så gick vi även och letade efter elinas mobil, den hade hon "tappat" i början av kvällen, och sen hittade vi den när vi skulle gå hem :) toppen ! Jag har haft kul som f***n. Och nu har jag fotat emil lite, ätit och snart kommer våra kompisar från örebro! BYE BYE!


fler senare :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha ni har så sjuk humor flickor ;D

Trodde ni typ skulle slå mig när ni sa att jag skulle komma så ger ni mig ett svärd, haha de är fan klockrent xD <3

2009-11-22 @ 19:23:45
Postat av: felicia m FOTOBLOGG!

svar till MALIN: Haha, såå jävla kul! Haha neejdå ^^ <3

2009-11-22 @ 19:43:38
URL: http://feliciaste.blogg.se/
Postat av: felicia m FOTOBLOGG!

svar till MALIN: Haha, såå jävla kul! Haha neejdå ^^ <3

2009-11-22 @ 19:43:43
URL: http://feliciaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0