TREVLIG MÅNDAG | själv porträtt!

HEJSVEJS! Sov morgon som ni redan vet! Hade 2 lektioner och sen tog jag och Jullan bussen hem till mig, jag plockade i ordning.. Sen åt vi pizzerianl unden, mysigt! Och sedan hade vi tur så att vi fick skjuts tillbaka till viksjö. NICE! Vi kollade lite på tv och fixade lite på datorn! Och tiden gick och vi träffade Danne, var med honom ett tag och sen lyckas man klart ramla baklänges in i buskarna bakom mig ^^  Hahah såå kul! Men men sen för typ 5 min sen kom jag hem och ska äta mat, sen hämta upp Elina och iväg på träning.! HA EN TREVLIG START PÅ VECKAN! kramar felicia m.
 
bye bye!


Kommentarer
Postat av: SARA - FOTOBLOGG

SV: tack :D

2009-11-03 @ 15:32:20
URL: http://saars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0