EN KORT SKOLDAG MED 2 LEKTIONER!

HEJSAN min kära blogg och mina kära läsare! Hur har ni det idag ? själv är det väl lite såå där.. Dagen i skolan har gått fortare än fortast, vi hade no på morgonen och sen fick vi hål timme i 4 timmar :D Jag Jossan och Sofia gick hem till henne och kollade på film. + att vi hade köpt glass på ica så att det räckte länge! vi åt i skolan och sen följde Lillen, Viktor och Andreas (?) jag tror han hette andreas! då kollade vi på¨skräckis, höhö - the eye. ussch! Well well sen vid 5 över 1 gick vi tbx och hade engelska. Sen åkte jag och sofia till jakan och nu kom jag hem, ska plugga, fota, äta och sen är det träning! pussar från felicia m. vi hörs ♥

jag ska sluma bild, först album sen bild :p

jaha.. den blev det'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0