morgen ist die Schuuuuule..

Hmm, ja den helgen gick fort.. kanske kan bero på att jag har haft kul! förutom, idagdåda! var funktionär på hässelbyloppet, skulle stå i vällingby med en gul fånig väst och led alöpparna rätt. det var kalt som fan och det tråkaste jag gjort på länge -.- jag fick iaf sluta en halv timma tidigare ^^ nice. igentligen hade jag träning idag också, men den slapp jag.. Haha lata flisan orkar inte. Well, åt pannkakor till lunch och pizza till middag, och glass till efterrätt :D Nu ska jag sova, jag är tröt! ha det bra allesammans! P.S imorgon får ni lite nya frääsiga bilder.

och JUSTE! för någon timma sen så bestämmde jag och Emelie att jag ska till henne på höst loovet :D jippi, im happy !
 

bye bye, kramar / felicia m!

 


Kommentarer
Postat av: Emelie <3

det kommer bli bäst gumman <3

fan vad du gjorde mig glad igår syster !

jag vet lite saker som vi kan hitta på (aaa'

jag älskar dig (L) kyss <3

2009-10-12 @ 09:53:54
URL: http://eemmli.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv: men shit tack så mycket :D

det gör mig superglad att du tycker så! :) <3



hur är läget då? (a)

2009-10-12 @ 10:28:44
URL: http://brilliantabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0