09/09-09 och jag är geni :D... höh NOT!

HEJ KÄRA BLOGG! idag har jag haft en ganska lam dag i skolan! åkte hem efet och pluggade lite inför non imorgn som jag måste få godkännt på, annars får man göra om det ;s Så att jag kom hem från träningen åt pluggade mera och duschade. Fotade också lite när jag kom hem, lilllebror hade med sig sin "roligaste" kompis som han säger, vincent! Hahah så kul på friidrotten, det var ju typ som om jag var i enn helt annan värld (?) Jag svarade på saker som om jag bara hade tänk det ´. tssh lite Julia style över det hela :D Jaja puss och hej ska kolla om det är något kul på tv och plugga lite mera!  bye bye! don't forget KOMMNTERA!


Kommentarer
Postat av: Emelie <3

i miss u <3

söööööööta (L)

2009-09-09 @ 22:04:35
URL: http://eemmli.blogg.se/
Postat av: Fanny Johansson

fin blogg!

2009-09-10 @ 20:26:02
URL: http://fansie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0