Alexandar och felicia är väl inte bäst på att skrämas!

Hejsan svajsan kom nyss hem efetr att ha haft en rolig dag med Allie, vi har gjort och ätit smoothie. Mums! vi har också vart halvt utkläda eller bara masker, och ståt i bustkarna och skrämt folk haha fiilmade ockå, men det var något fel när vi försökte fixa in filmen på allies data, så att jag ska testa sen.. Bussen gick vid 8 och kom hem för 20 min sen.. Och nu precis har min mami vart ine på skolia :s uoops jag har ju lyckats få sen ankomst och att läraren tog mobilen.. BRA FELICIA! jag vill inte göra såna saker i skolan för att det på värkar bara min framtid. Måste skärpa mig med det dära! Nej nu ska jag kila, puss och kram!



Kommentarer
Postat av: pernilla

svar haha gumman då. Man måste inte vara kär i en kille för att bli tsm med den. Jag har gillat alla jag vart tsm med, men aldrig vart kär. Det är en stor skillnad. Svårt att förklara men så är det iallafall :)

2009-09-07 @ 21:17:00
URL: http://mestlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0