ALLA SOM HAR ANMÄLLT SIG, ÄR MED I TÄVLINGEN SÅ, KOLLA HIT!

Oupps höll på att glöma. Tiden har gått så fort. Men jag har bestämt mig, det kommer bli porträtt!

 * gör så här!
ni ska skriva om det i eran blogg länka mig och ladda up eran fina bild, ni ska även skicka den till mig på 
[email protected] . Skriv kort om eran bild och om varför du valde just denhär bilden (det skriver du i bloggen) Jag kommer säga till när det blir final och då är det 4 st bilder som går återstår. Det här ska bli kul !

 * priset!
självklart länkas ni i min blogg, men ni vinner även en fotokub, det får plats 5 foton och det är lätt att sätta in den, vinnaren kommer få hem den på posten om ni inte bor i närheten eller om jag känner er.

* regler!
lätta regler, du får inte rösta på dig själv! lätta regler, vad förstår man inte

god luck!




Kommentarer
Postat av: Julia FOTOBLOGG!

hahahha! sorry att jag är trög gummnan. men är jag med i det här ? :) (a)

2009-09-05 @ 14:46:08
URL: http://jlw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0