Är det bara jag som läser min blogg eller ?

Hejsan! nu känns det här meningslöst.. ingen kommenterar ingen besöker! De t är inget sp med min blogg :s jag skriver och uppdaterar ju. jag frågar laddar up bilder! men man hör ju inte av er, varför inte (?) Snälla om jag inte kommer stänga ner min blogg så vill man ju vara lite online i blogg världen, det vill väl alla som bloggar ? Det skulle vara kul om ni kunnde kommentera !? vad vill ni ha mer av ?  ni måste ju säga till om det är något dom saknas ? visst ?

Kommentarer
Postat av: elina

jag läser iallafall ;D <33

2009-09-19 @ 11:37:41
URL: http://eelinas.blogg.se/
Postat av: Emelie <3

älskling ;o jag besöker faktiskt den varje dag, men jag hinner inte alltid kommentera ;p men jag ska försöka och kommentera så mycket jag kan och hinner från och med NU!

saknar dig som in i norden (L)

2009-09-19 @ 16:25:51
URL: http://eemmli.blogg.se/
Postat av: olivia

men "handlar" din blogg om fotografering? eller asså för annars kan du ju.. ja, outfits? såna där listor? mycket bilder. hehe ah, va påhittig bara (;

smell you later, sötnos !

2009-09-26 @ 21:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0