KOM NYSS HEM, MEN NU SKA JAG IVÄG IGEN!

Hejsan allihopa! har haft en lång skoldag.. min senaste klockan 20 i 4! jobbigt, men imrogn blir det tidigt :D 10 i 2! det är nice. Visst ? I alla fall på hål timmen så cyklade jag julia och jossan hem till julle. Skulle hämta pengar och sen hem till mig för att hämta pengar. När vi kom till skolan köpte vi glass, yaaami! sen körde vi ågen med bild och sen engelska och idrott där efter. Kom hem från julia, hade ätit. och så såg jag att tiden gick så att jag var tvungen att dra. Friidrott nästa! bye bye hörs ikväll, bild jag tog nyss! inte så sp men jag gillar den ;D


Kommentarer
Postat av: pernilla

tihi ;D

2009-09-16 @ 21:29:01
URL: http://mestlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0