Nu har man träffat papis kusin från USA!

HEJ! Hur är det? pluggat idag med bästis. Engelska, det gick bra! Så att imorgon blir det lugnt för mig med glosorna. Well well vi har kollat på barnprogram typ hela eftermiddagen. fast vi har även cyklat till min mami idag också! Hämtade mobilen som jag har lånat av Amanda länge nog! skulle ha lämnat tbx den idag men hon vilade så att hon orkade inte mötas idag. Ialla fall nu har idol börjat, mååste kolla! kramar :D

 
saknar min pernilla! åhh minns alla glada minnen. men minns tyvär det dåliga också.
vill ha massa nya med dig nu, nu, nu! måste ses snart hörru ♥


Kommentarer
Postat av: sophia

inte staffet ? :o ja ska vara med på kula 600m, och staffet om ja blir frisk det vill säga :)<3

2009-09-15 @ 20:51:48
URL: http://soophiias.blogg.se/
Postat av: pernilla

ÄLSKLING , vad gullig du är !, saknar dig också. vi måste verkligen börja träffas oftare igen :) <3333

2009-09-15 @ 21:13:17
URL: http://mestlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0