SUPER KUL MED SARA!

Tjuu breeh bloggen! hur är det idag? själv har jag vart med sara. kul kul! vi har raggat killar, jodå det gick väl bra. höhö hoppas det i alla fall! Vi har vart nere vid sporthallen. och kollat lite vallen m.m Hittade 2 st helt okej. Well, när vi är på väg till sara (?) jag tror vi skulle dit, så träffade vi allie och fille! Allie skulle delat ut sina tidningar.. Men hon orkade inte, så hon dumpade dom i soptunnan! Och jag och Sara har gjort mera, men orkar inte skriva allt för det var så kuul och så pinsammmt! Kolla bilder!

 

bye bye!


Kommentarer
Postat av: Emelie <3

svar

älskling, jag fyller år om 4 dagar nu! :D



och sen måste jag bara säga att jag saknar dig som , det går inte att säga.

och jag älskar dig av hela mitt hjärta (L)

det går inte att beskriva hur bäst du egentligen är gumman <3

2009-09-30 @ 20:42:30
URL: http://eemmli.blogg.se/
Postat av: SARA - FOTOBLOGG

haha, saknar den dagen :)<3

2009-10-10 @ 00:23:39
URL: http://saars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0