why color is so beautiful!



jag tycker värkligen om färger, tänk vad tråkig vardag en skulle vara om allt var svart vitt (?)  Så tur att det finns färger ;D Men men idag har skolan vart jobbig.. jag har itne kunnat tänka bra idag, och imorgn blir väl värre.. Då slutar vi 4! 'suck' har ätit smoothie idag igen, ochgjort lite läxa. ska snart på friidrotts möte. ska äta och sen kommer papi och hämtar mig! och imorgon ska jag var med sanna j, det var jätte länge sen. kramar, hörs ikväll! KOMMENTERA NU HÖRRNI :)

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

;o <3

hade inte färger funnits hade världen varit , jag vet inte vad! färger är vaaaaaaaaackraste <3

2009-09-09 @ 22:06:03
URL: http://eemmli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0