Dålig på detta :/

tjafan!

känner mig dålig på att blogga, har ju aldrig något kul att skriva :S eller vad tycker ni ? snälla kommentera om min blogg är tråkig ?

Jaaaja, tåg resan hem gick bra och fort. lyssnade på musik och snackade telefon.
haha somnade på första tåget, så det var en tant som väkte mig när vi var framme x)
Mami och Emil kom å mötte mig på centralen, vi åkte till papi hämtade min dator sen hem och käka påskmiddag.
sen gick jag å Emil ut å letade påskägg x) haha största ägget till mig, men inge godis i, nää det var mario wii :D
as nice, så vi spelade lite, sen började jag packa upp sen ner med annat igen. äntligen klar med packningen och nu så ska jag slappa med data och familj, byye ;)


en sak vi har hemma (?)                                     på tåget till falkenberg fast i höstas :)

Kommentarer
Postat av: Ronja

svar: Ohja (: <3

2010-04-03 @ 22:21:07
URL: http://Http://mestallt.blogg.se
Postat av: faannny

hej felicia! vet inte om du känner igen mig, men jag kännner igen dig. är vendela widahls kompis, och vi träffades ganska mkt förut.

jaja, läser din bogg nästan varje dag. den är jättebra! en fråga, hur har du gjort för att få en så cool bakrund, är det bara en vanlig bild? :)

2010-04-04 @ 19:39:33
URL: http://thatsmyliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0