duktig eller duktig ?

tjaba alla.

haha jag är inte smart. sitter här och kollar på bilder å chattar med pappa.. tänker hela tiden " när är krille klar med det trådlösa internetet så jag kan få ha internet " frågar krille när han är klar. klagar på att det tar sån tid, går tbx in i rummer och sätter mig vid datan och WRF jag är ju inne på internet jag chattar ju fan med pappa ? :O har suttit i en halvtimme och degat å glott på bilder för att vänta på internet, och så är man redan uppkopplad -.-

aah, min lille klantskalle, sitter iaf vid datan nu som sagt, ska snart gå och duscha. har åkt skidor idag.
det gick bra, men det blev inte så mycket. kollade på när lillebror tävlade och han fick medalj, hah duktig min ängel är (a) hittade även nyckeln till hotelrummer som var borttappad och jag hade letat som fan, så hittar mamma den i krilles jackficka ... så kan det gå. well well, haadet bra så hörs vi ikv och då kommer det typ bilder med.
PUSS Å KRAM SKUMMBANAN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0