en helt underbar människa !!

jag har en sån underbar vän, hon är fan min bästavän!!
jag litar på henne så sjukt mycket, vi kanske inte är så jätta lika i sättet,
men hon förstår mig och jag henne!!
jag vet att jag kan ringa till dig mitt i natten om jag vill,
för jag vet att du finns där ! jag älskar dig verkligen.
du är som en riktig syster för mig, jag berättar allt för dig,
inget som inte du vet om mig. jag litar på dig,
du kommer alltid att finnas hos mig.
vi har inte bråkat under den tiden när vi kännt varandra.
skulle jag bråka med dig så vetefan.
shiit vad jobbigt det skulle vara.
vi kan inte träffas så ofta, det gör att det blir ännu bättre när vi ses.
jag älskar dig till döden syster♥

det glädjer mig att du finns ! du är inte som alla andra.

Kommentarer
Postat av: emelieeriksson'

jag blir tårögd syster <3

bästa vän, jag älskar dig !

när alla andra sviker så är det su som står kvar, du hjälper mig att stå upp, du gör min dag, du gör mitt liv.

du är allt, finns det någonjag känner att jag kan prata om verkligen allt med så är det DU !

jag litar på dig till 10000000000, <3

du är så jävla underbar älskling, utan dig skulle jag inte vara någonting.

ditt liv är mitt liv, <3

det är vi tills jorden slutar snurra, finns inget som kan skilja oss åt (L)

2010-04-26 @ 18:33:18
URL: http://emelielveriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0