HÄRSITTERJAGIÅREOCHHARDET7KTTRÅKIGT..

Tjaba, just nu sitter jag här i en mysigt soffa i huset och kollar på ballar av stål. haha härligt härligt!

steg upp klockan 6 imorse och åkte hemifrån vid 7, somnade nästan på en gång i bilen som en lån bit tills vi stannade och käkade lite. åkte vidare kollade på " säg att du älskar mig" som jag köpte för 19 kr på hemmakväll :D
well well tiden gick fort och sen kom vi fram packade upp och sen gick vi till stan kollade lite och käkade lunch.
sen spelade jag och lillebror wii, nice nice :) gick ut och åt ännu en gång nu på kvällen. har haft tråkigt hela dagen.
men hoppas på en mycket roligasre dag imorgon, då blire skidor eller snowbord får se vad jag känner för.
aja, ska kolla mer på tv nu, KISSES ♥

bilder kommer lovar (a)

hah och juste ! fastnade i liften på hotellet x) inte alls kul, jag som har lite hisskräck också :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0