music in my head :)

tjabatjena. dagen har vart awesome, åkt snowboard och det går riktigt bra ju!
självklart är man lite klantig också, eller det var så jävla mycket vatten i liften och man kan ju inte svänga undan med en fot lös på brädan, eller det går men det är inte så lätt. så jag åker rakt ut i vattnet, haha ramlar nästan. men typ vinglar som fan och får inte tbx bygeln vid benen så jag typ släpar efter liften ... haha fan vad pinsamt, och när jag kommit upp kommer en ännu störe vattenpöl .. aa the same there :p men det gick bra tillslut.

sen så klanatar man sig igen. då åker jag på lite gupp och sånt på sidan och halvt i skogen, så tappar jag fart och jag orkar bara inte ta av brädan. så jag ska försöka ta mig upp med hjälp av träden, haha. men åkte bara mycket längre ner i skogen x) så jag tar av skiten och när jag trampar i snön var det så jupt så halva jag står i snön .. ALLA bara glor på mig, med vanten som har fastnat i trädet och jag som är täckt i snö och brädan breved mig. haha, och det är ju skit pinsamt att stå där och skratta för sig själv. haha well well gick bra tillslut där med :p

annars så går det grymt bra med brädan nu :) aja, vi kom hem och åt på restaurang .. igen .. sen till årebageri köpte lite grejs sen hem och nu håller jag på att packa å lyssnar på musik :) hörs senare, puss å hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0