SMÅ SKÖNA TJEJER ;p

tja tja, dagen har vart med julia och ronja, haha idag byllde benjamin år så typ hela klassen äggade honom, hah och nu får man överdrivet mycket skit -.- men men, efter skolan drog jag julia och ronja till donken, käkade gick till toysru's lekte lite tills vi blev tillsagda x) gick vidare till plantagen, lekte där med och drack chailatte. sen tog vi bussen till mig jag skulle hämta min vinter jacka, vi hoppade lite studsmatta och spelade wii.
vi ska snart ut och gå! well well jag lägger in bilder ikv, PUSS

Kommentarer
Postat av: sofia

SVAR: ja att vi ska åka moppe SNART för dig som inte fattade!:) TRÖGEFANSKAP :) <33

2010-04-28 @ 18:35:44
URL: http://liteballare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0