varför alltid så här...

om du bara visste ? trodde jag hade gjort klart för dig hur jag känner ?
du vet vad jag vill, jag vet vad du säger, vet inte om det är vad du vill..
om du bara kunde ta lite sats i livet och gå framåt, varför ska det vara så jävla svårt för?
det går inte en enda jävla sekund utan att jag tänker på just dig. varför blir det alltid såhär?
jag vet inte, du verkar inte heller veta.. vad fan ska man göra.
den känslan, den känsla för att vara så jävla osäker kan bara ta sig.
det är du som gör så att jag blir osäker.. även om jag säger det till dig, så verkar du inte bry dig . . .
jag älskar dig, det är inget man kan styra över. så är det bara ♥

Kommentarer
Postat av: SARA MATTSSON :)

SV: jag med! kommer bli sjukt jävla najs! dom börjar bygga nästa vecka eller nästnästa, wiiiie! swimmingpoolen kommer vara klar i sommar också och sen kommer vi ha jacuzzi eller hur de nu stavas :D :D :D :D LÄNGTAAAAR! ;) GRANNE, NÄSTA! :)

2010-04-22 @ 20:33:02
URL: http://saars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0