Back 2 schoooool..

Tjuulullulu allesammans, HOPPAS ALLA HAFT EN BRA ALLAHJÄRTANS DAG ? :D
Jag har iaf haft en bra bra, var med pernilla och julia i år igen :)
vi gjorde lika tårta som förra året, fan vad goo den är ^^
Vi lekte lite, haha. kollade på "how to be a player" tror jag den hette, och sen på "monster in law" nice.
Jag och julia åkte hem vis 6 tiden, skulle äta. Nu har vio ätit trerätterns, det var gottgott.
Ikväll blir en lugn dag vid datorn, för skolan är imorgon...

Hur som helst hade en aass kul fredag med moa och julia, det var hur härligt som helst att få träffa dom igen!
Jag blev hämtad och vi åkte till stan åt och sedan till hotellet. Mina kusiners pappa fyllde år så att vi var på släktmiddag typ. Fick världens härligaste foto från mexico av min kusin, haha!
well well, CIAO ♥

förrå året


haha, typ "jag fick en ideé" ;p haha!

i år :)





Kommentarer
Postat av: T

Vad är det där för tårta? :)

2010-02-24 @ 17:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0