Capri sonne - super kids - new ;p

Hellu ;p Skolan som vanligt idag.. Skulle ha vart med Elina men hon var sjuk, hoppas hon blir bättre snart.. Men då var jag med Alex, Sara och Feliciav ist :) Vi började med att vara hemma hos sara. Lite senare drog jag, Alex och Felicia hem till min mamma och gjorde mat, spelade även in världens pinsamaste, knäppaste, konstigaste, roligaste, finaste eller kanske fulaste filmen som någon sin har gjorts ;p haha. Wellwell ni kommer nog så se den ^^...

hur som helst, Det är väl inte bara jag som har trättnat på all denna snö nu va ? :o vill inte ha mer.. och just nu sitter jag och dricker en liten capri, diggar musiken å chattar (y). Sedan imorgon är det träning hoppas att elina är frisk till dess :s vill inte åka till sätra själv igen.. Jajja vi hörs CIAO



Kommentarer
Postat av: j u l i a

Vet skitbra! :) Joo, så duktig är du! :O Jaa hon måste kunna! Hon kanske inte kan sova över men träffas iaf! :) <333333

2010-02-03 @ 23:24:10
URL: http://juliaholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0