Dålig uppdatering.

Tjatjaaa.
sitter på mitt rum nu, har börjat plocka iordning grejer för att jag åker till mamma idag.
Vet inte vad jag ska göra idag, blev nyss dissad -.-
Well well åker väl till mamma efter som jag inte träffat familjen där på ett tag nu.
jag ska plugga lite så slipper jag göra något imorgon, för att då vill jag slappa vi har ju nämligen lovdag (y)
Det är nice! Och matte provet idag gick bättre än vad jag hade trott :o
hoppas bara på att min lärare tycker det samma.. Jaja ha en bra dag, puss puss ♥

glöm inte att kommentera ;)



Kommentarer
Postat av: JULIAHOLMEN

det gick säkert toppen sötis :) <3333

2010-02-09 @ 18:04:59
URL: http://juliaholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0