Matkärringen -.-

Hejsan svejsan ;p idag har man då vart matkärring... Hur jälva tråkigt som helst. Och de riktiga matkärringarna som tjatar som fan -.- Piss rent ut sagt -.- Well well det blir på måndag också.. Har haft en lektion idag, och då kollade vi på film (peace)! Slutade 10 i två, men bussen gick 20 över..

så att jag å ronja gick till ica, jag passade på att plöda litenäsblog också... -.- Jaja idag blir det en massa plugg med jossan och sofia -.- Det är bra att göra allt idag för då slipper vi imorgon! Men nu ska jag plocka iordning lite för att jag sofia å jossan ska sova över idag :) Najjs.

Kände att det blev väldigt många trötta gubbar, haha men det han nog vart en gånska tråkig dag ju ;p
Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Oliver

Bra frågor :)

2010-02-04 @ 15:01:41
URL: http://znurre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0