näst sista skoldagen innan looovet :D

hej hej allesammans, jag hann inte blogga igår, eller jag tänkte helt enkelt inte på det. Jag var med julia och ronja, färgade håret, men det blev inte så mycket skilnad.. Jag och julia pluggade till engelskan när ronja hade åkt hem. sedan var det mat, julia drog och jag satte mig vid datan.

idag vakande jag mitt i min härliga dröm.. Jag åkte ju skidor förfan, så jag låg kvar i sängen och kände bara den härliga känslan av att åka skidor ! ;p  Well well jag fixade mig, åt och drog. skolan gick fort. no, svenska, slöjd och engeska. Hade engelskaprov, men hoppas det gick bra ?! Jag väntade på sara och alexandra till dom slutade, vi gick till ica och sedan mötte feliciaV. jag sara och felicia gick till sara satt å snackade om allt från hej då tja, tssh, nej man allt möjligt! Sen skulle dom visa en sak på datan, men då krånglade internet så vi började spela sims ist, nice nice. Alex kom, senare skulle vi hem, jag gick till pappa packade och åt. nu ska jag fixa lite grejer här hos mamma också. bye bye :)

bilder från igår ↓



bilder från idag, kommer när sara laddat upp xD
glömde säga att alex och felicia målade i hela mitt ansikte, hah fyfan .. ;p

Kommentarer
Postat av: Smultron Mamman

SV: Helt ok med mig .. Lite trött bara.



Händer idag då ?

KRAM

2010-02-26 @ 06:21:02
URL: http://smultrontos.blogg.se/
Postat av: Ronja

Svar: A det gör dom ;) <3333

2010-02-26 @ 07:17:34
URL: http://Http://mestallt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0