panik -.-

Hej hopp, jag har väärldens klantigaste pappa, seriöst! han har åkt till polen med jobbet, kommer hem på onsdag. Mina pläxor låg i bilen som nu står på arlanda, och jag ska till kungsberget på onsdag, pappa kommer hem på onsdag kväll -.- GAAAAH hur fan ska jag göra nu då :o ååhhhh arg arg arg :@

hur som helst, skolan gick fort. Jag, julia och ronja stannade kvar och pluggade lite engeska för vi fick sluta en halvtimma tidigare. Jag åkte hem till mamma plockade ihop mina grejer, vi åkte å köpte skidbyxor till mig, om jag nu kommer få användning för dom-.-
Åkte till pappa, och nu sitter jagh vid datan ska snart äta middag, sedan kanske träffa sara, bye bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0