Skoldag med typ 2 lektioner.

Hej hopp :) härlig dag i skolan. Hade matte med jag och sofia satt å snackade bort tiden. Sedan blev det lunch och lunchrast, skulle haft so, men den blev instäld. Jag julia och ronja gick till ica köpte lite gott och sedan satt vi vid ett bort hela tiden, sen började svenskan och fick sluta ca 20 min tidigare (y) När vi slutat skulle jag och ronja ha pluggat men net orkade vi inte, så att jag, ronja, sofia och olivia gick ut med hennes hund, gulleplutt! Sedan hade jag samtal, det gick bra * puuhh*. Ha det bra allesammans!

Juste jag och julia limade fast våra händer, haha! satt fast på riktigt ;p



julia limade även fast en penna i handen ;p jag hade däremot lite problem att skriva med min högra hand .. ;p

Kommentarer
Postat av: sofia

haha cp barn! :)

2010-02-01 @ 19:51:45
URL: http://liteballare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0