Studiedag :D

TJATJAAA allesammans.
idag har jag studiedag, najs. Igår kväll var jag med Sara och Balex, Hade det kul.
jag åkte hem vid 10 tiden nångång. Tänka sitta vid datorn då, men nejnej internet var ju avstängt -.-
Well well Ieftermiddag ska jag åka till spånga och möta Sophia och sedan vidare till alvik och möta upp Hedda och sedan till GLOBEN :D jiihihi!
Det är GE-galan där och då åker vi dit med friidrotten, förrå året fick jag springa stafetten, men inte å år.. är för stor. Haha! Jaja ha en bra dag, nu ska jag gå ner och äta frukost, Peace

saknar mina moa och julia h jätte mycket.. men får träffa dom på fredag :D


Kommentarer
Postat av: JULIAHOLMEN

hiiih gummsan! :) viii ses på fredag!!!! :) <3333333

2010-02-10 @ 15:53:07
URL: http://juliaholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0