Dålig uppdatering....

...I know,  Men det ska bli bättre. Jossan och sofia har nyss åkt hem, dom sov hos mig inatt, vi hade det aaassskul igår kväll, haha fick renman i födelsedagspresent ;p Jag julia, jossan å sofia gjorde mat hemma hos mig, det blev tackos, mumms mumms! Vi gick ut på kvällen, Och sedan hem till mig igen kollade på ice age 3! Bästa filmen ju! Vid halv 12 nån gång skulle renman och julia hem. vi följde dom till fjällenskolan och sedan gick vi hem igen. Hur som helst så hade jag det toppen!

Idag ska jag åka ut till sätra hallen och tävla.. Well well det går väl ganska fort, Ikväll ska jag vara med sara och allie å c.o. Nice, men vi hörs senare. CIAO:)


hehe ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0