DETTA ÄR INTE OFTA, RÄTTARESAGT ALDRIG :D MEN KUL IBLAND

Hur många gånger har ni sett mig göra en lista? Nepp, detta har jag aldirg gjort på denna bloggen som jag kan minnas, men det kommer nog bli lite då och då :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Yesbox
2. Höll du några av dina nyårslöften? Minns inte om jag hade några, men har typ inte så många i år heller
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nopp
4. Dog någon som stod dig nära? Efter somom jag inte minns något så bör det inte ha vart så :p
5. Vilka länder besökte du? ehm, jag var i kroatien, mexico, danmark, norge och minns inte mera.. :O
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Det tror jag inte. ?!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? oj oj oj, massa minnen, men jag tror att det får bli 27/11 och 29/11, haha tänker inte säga vad som hände
8. Vad var din största framgång 2009? Det vet jag inte :s
9. Största misstaget? Att... ehm vet inte :p
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? jaa, jag fick en spricka i svanskotan i början på året..
11. Bästa köpet? haha det vet jag inte. har inget sånt sp köp :)
12. Vad spenderade du mest pengar på? kameran, tror jag -.-
13. Gjorde någon dig riktigt glad? ja, det antar jag, så som det verkar på personerna så.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? massa, men typ down, try och mera :)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? jag var väl som vanligt, men inte gladast i slutet kanske :/
16. Vad önskar du att du gjort mer? tog för mig
17. Vad önskar du att du gjort mindre? vet inte (?)
18. Hur tillbringar du julen? familjen i åre
19. Blev du kär i år? jaa...
20. Favoritprogram på TV? DH, christine, playa del sol och parlamentet
21. Bästa boken du läste i år? INGEN hatar böcker :)
22. Största musikaliska upptäckten? det vetefan :p
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? ehm, ipoden fick jag ju :)
25. Något du önskade dig men inte fick? öhhm, vet inte, minns inte det var ju ett år sedan nu.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? ehm, minns inte :p
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? vet inte.. kanske säga ifrån om det är någon som jag är mot.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? typ, bra mig själv
29. Vad fick dig att må bra? mina vänner, en dela av dom :)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? jag bryr mig inte om alla kändisar.
31. Vem saknade du? massa, och en vän som jag inte känner längre :(
32. De bästa nya människorna du träffade? träffat massa nya mäniskor. Men bästa var nog ***** men nu är personen inte det, tror jag :s ....

Kommentarer
Postat av: josefin

Bra minne du har göllunge !! :D<33

2010-01-05 @ 22:35:58
Postat av: FELICIAMOLNAR

svar TILL JOSEFIN: haha jag, vet men jag minns inte s¨mycket saker :p

2010-01-06 @ 16:59:46
URL: http://picturre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0