..!

Att det blev så, var detta meningen.. det är inte ett dugg likt mig..
Jag måste hålla mig uppe, skulle egentligen bara vilja gömma migg, försvinna tills det är bra.
Men det går inte till så! Detta kommer jag få leva med ett tag nu.
Hur det än känns och hur det är är så måste jag försöka att tänka framåt,
inte på tiden som vart :/..
jag kan ångra hur mycket jag vill, men det händer inget. ångesten kommer finnas, det kommer finnas
allt kommer finnas. ingen av oss kommer glömma detta i första taget.. en läxa som man inte behövde plugga till... Fyfan, det kallas för ångest :'(. vill inte synas! det enda jag kan göra, det är att vara jävligt förbannad och leva med!

Kommentarer
Postat av: sofia

vi måste klara dehär tillsammans.. ;/ <33

2010-01-24 @ 11:29:50
URL: http://liteballare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0