FeliciaV och AlexandraS

hejhej. kom hem för ca en timme sedan, har fixat lite grejer. idag har jag vart med Felicia för mestadels, vi gick till tippen och åkte påse och skjärtlapp, skit kul ^^. Efter det gick vi till ica och jag åt lite, sen gick vi till felicia och kollade på film, vi gick å mötte Alex lite senare, och åkte även isbana, sjukt kul! Sedan gick vi till felicia igen och kollade på fortsättningen på filmen, Tiden sprang och jag skulle med bussen så att dom fäljde mig till bussen och vid busshålsplatsen hade vi kul :p hähä. jaja nu ska jag digga musik och äta Pringles. Juste tog inga bilder idag, men nu får lite flera vinterbilder senare ikväll. CAIO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0