Förlåt för dålig uppdatering

Hej hallå tiden rullar på, Jag Hinner inte med att blogga nu så mycket när skolan har dragit igång.. Och så massa annan skit som gör att jag inte orkar just nu. Men jag ska försöka så gott jag kan ^^.

Hur som helst så slutade vi typ 10 i 4 idag... Jag skulle med bussen men missade den precis så att jag ringde till mamma och hon hämtade mig som tur va, annars hade jag vart tvungen att sita utomhus och vänta i 30 min..

Och jag satte mig å pluggade på en gång när jag kom hem, sånt som måste göras.. Men men jag är redan trött, fattar ingen ting (?) brukar aldrig bli trött kl 8 :O Jaja om man är trött så varför inte då sova, hähä.. men jag ska nog kolla lite på tv snart, vi hörs - PEACE felicia m :)

julas.


Kommentarer
Postat av: SARA - FOTOBLOGG

SV: HAHAHA, men vaffan.. 3spanskaläxor på en vecka, matteläxa, matteprov, 2 so läxor, no läxa plus att jag typ missar 500000 lektioner pga av jävla matkärring grejen.. hahaha, fatta vad jobbigt :O säkert något mer jag glömt.. :p



COOLA BILDER :D

2010-01-13 @ 21:45:12
URL: http://saars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0